این مرورگر در طی ۱۰ سال فعالیتش راه درازی را پشت سر گذاشته و سرعت پیشرفت آن متناسب با سرعت پسرفت رقیبش، Internet Explorer، بوده است.
گوگل کروم جشن تولد 10 سالگی گرفت
باورش سخت است ولی ۱۰ سال از روزی که گوگل مرور وبش با نام کروم را عرضه کرد می‌گذرد، مرورگری که Internet Explorer مایکروسافت، مرورگر پیشفرض اپل موسوم به سافاری و مرورگر منبع باز فایرفاکس را به چالش کشید.

به گزارش ایتنا به نقل از مشبل، کروم در جشن تولد کوچکی که اخیرا برای خودش ترتیب داده بود علاوه بر کیک تولد یک سورپرایز را برای سه شنبه ۴ سپتامبر کنار گذاشته است.
توئیت‌هایی در این زمینه را با هم مرور می‌کنیم:

در صورتی که شما خبر نداشتید… امروز تولد ماست. همچنین، ما این سه شنبه سورپرایزی برای شما داریم. GoogleChrome#
– گوگل کروم (@googlechrome) یک سپتامبر ۲۰۱۸

این مرورگر در طی ۱۰ سال فعالیتش راه درازی را پشت سر گذاشته و سرعت پیشرفت آن متناسب با سرعت پسرفت رقیبش، Internet Explorer، بوده است.

JonErlichman@
در چنین روزی در سال ۲۰۰۸: گوگل کروم عرضه شد
سهم مرورگر کروم از بازار:
سال ۲۰۱۸: ۶۰%
سال ۲۰۰۸: ۰.۳%

در رابطه با سورپرایز هم، خب، ما می‌دانیم که یک بازطراحی عمده در کروم در حال انجام است و بررسی‌های اولیه نشان می‌دهند که تغییرات عمده در این مرورگر سبب خواهد شد تا شباهت بیشتری به دیگر محصولات گوگل داشته باشد.

و ما از برخی از قابلیت‌هایی که در این نسخه جدید عرضه خواهند شد خبر داریم، از جمله حفاظت به‌روزرسانی‌شده از پسووردها و تنظیمات جدید در رابطه با Flash، نرم‌افزاری که به اواخر عمر خود نزدیک می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *