ساعت هوشمند گلکسی دارای شارژر بی‌سیم و ضدآب و ضدغبار است.
ساعت هوشمند Galaxy Watch رونمایی شد
محصول Galaxy watch سامسونگ به‌عنوان جدیدترین ساعت هوشمند در دو سایز ۴۲ و ۴۶ میلی‌متر رونمایی شد.

به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، اتصالات ۳G/LTE و شارژ بی‌سیم از مهم‌ترین قابلیت‌های گلکسی واچ است که با نوت ۹ در نیویورک رونمایی شد.

مدل ۴۶ میلی‌متری نمایشگر سوپرامولد ۱.۳ اینچی و ساعت کوچک‌تر نیز نمایشگر ۱.۲ اینچی با محافظ گوریلا گلس DX دارد. مقاومت در برابر آب ۵ ATM همراه با استاندارد ضد غبار IP68 دارد.باتری مدل بزرگ‌تر ۴۷۲ میلی‌آمپر و باتری ساعت کوچک‌تر ۲۷۰ میلی‌آمپر ساعت تعریف‌شده است و هر دو سیستم‌عامل تایزن ۴.۰ دارند.

پردازنده هر دو ساعت از نوع اکسینوس ۹۱۱۰ با معماری ۲ هسته‌ای و سرعت ۱.۱۵ گیگاهرتز است و امکانات آن شامل ضربان سنج، سنسور نور محیط، شتاب سنج، ژیروسکوپ و فشارسنج است.

رم دستگاه مجهز به LTE حدود ۱.۱۵ گیگ با حافظه ۴ گیگی تعبیه‌شده است. اما رم مدل بلوتوث دار این ساعت ۷۶۸ مگابایت و حافظه آن ۴ گیگ تعریف‌شده است.

مدل ۴۶ میلی‌متری سیلور و مدل ۴۲ میلی‌متری مشکی و رزگلد استراتژی طراحی کمپانی کره‌ای است که سازگاری مستقیمی با گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی پیداکرده است.

کاربران می‌توانند ۲۴ اوت در آمریکا و ۳۱ اوت در کره آن را پیش‌خرید کرده و ۱۴ سپتامبر دریافت کنند. مدل بلوتوث دار ۴۲ میلی‌متری به قیمت ۳۲۹ دلار و مدل ۴۶ میلی‌متری ۳۴۹ دلار تعیین‌شده اما مدل مجهز به LTE آخر ۲۰۱۸ به قیمت نامعلوم می‌آید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *