علاوه بر الگوریتم‌های هوش مصنوعی که به تولید محتوا می‌پردازند، پلتفرم‌های خودکار زیادی نیز وجود دارند که کارهای مرتبط با بازاریابی محتوا انجام می‌دهند. فعالیت‌های که در زیر آورده شده است، از جمله مهم‌ترین کارهایی هستند که برندها در حال حاضر از آن‌ها استفاده می‌کنند:

زمان‌بندی:‌ زمان‌بندهای اتوماتیک یکی از محبوب‌ترین ابزارهای اتوماسیون هستند که به شما اجازه می‌دهند به‌طور خودکار برای حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی پست تهیه کنید و آن‌ را در زمان‌های مشخص منتشر کنید. آن‌ها زحمت هر بار لاگین کردن برای ایجاد آپدیت را از شما می‌گیرند و همچنین توانایی شما برای نظارت بر الگوهای پست‌ها را افزایش می‌دهند.

پیگیری: تقریبا همه‌ی بازاریاب‌های دیجیتال از یک راه خودکار برای افزایش ترافیک و به اشتراک‌گذاری پست‌های وب‌سایت استفاده می‌کنند. این داده‌ها به‌اندازه‌ای پیشرفته هستند که ما نمی‌توانیم این کارها را به‌صورت دستی انجام دهیم.

اعلان یا نوتیفیکیشن: بازاریاب‌ها همچنین می‌توانند در رابطه با رویدادهای خاص نوتیفیکیشن‌های خودکار دریافت کنند. به‌عنوان مثال از طریق این نوتیفیکیشن‌ها می‌توانند مطلع شوند که برندشان در یک شبکه اجتماعی توسط دیگران مورد توجه قرار گرفته است یا اینکه مقاله‌شان از یک حد آستانه‌ای محبوب‌تر شده است.

مرتب‌سازی: این روزها بسیاری از پلتفرم‌ها به بازاریاب‌ها کمک می‌کنند که تقویم‌های کاری خود را به‌روزرسانی کنند و آن‌ها را با دیگر اعضای تیم خود تطبیق دهند.

این ابزارها در حال حاضر جایگزین بسیاری از نقش‌ها و مسئولیت‌های بازاریابی محتوا شده‌اند؛ اما همچنان به کمک انسان‌ها احتیاج دارند تا بر کار آن‌ها نظارت داشته باشند. مطمئنا توانایی این ابزارها در آینده پیشرفت می‌کند و متنوع‌تر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *