لامبورگینی‌ها در معرض دید عمومی ردیف شده بودند، و افراد در صف‌های طولانی ثبت نام به بحث درباره قیمت بیتکوین و آینده چشمگیر بلاک‌چین، تکنولوژی پشتوانه بیشتر ارزهای دیجیتالی، مشغول بودند.
یک لامبورگینی حدود ۲۳ بیت‌کوین قیمت دارد، که ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما اگر در ماه دسامبر گذشته این ارز رمزنگاری شده را در اختیار داشتید، در آن صورت می توانستید یکی از این خودروهای لوکس ۲۰۰ هزار دلاری را با تنها ۱۰ بیتکوین بخرید!
چنین بحثی در رویداد سه روزه Consensus در میدتون منهتن(نیویورک در آمریکا) با محوریت ارزهای رمزنگاری شده مطرح شد.
لامبورگینی‌ها جلوی درب ورودی در معرض دید عمومی ردیف شده بودند، و افراد داخل ساختمان ضمن انتظار در صف‌های طولانی ثبت نام به بحث درباره قیمت بیتکوین و آینده چشمگیر بلاک‌چین، تکنولوژی پشتوانه بیشتر ارزهای دیجیتالی، مشغول بودند.

یکی از شرکت کنندگان در رویداد Consensus آن را «گلاستونبوری ارزهای رمزنگاری شده» می‌داند؛ گلاستونبوری یک فستیوال موسیقی بزرگ است که در بریتانیا برگزار می‌شود.

در این رویداد برخی چهره‌های مشهور از جمله یکی از رَپِرهای معروف و همچنین یکی از مسئولان ارشد توئیتر که از طرفداران بیت‌کوین بودند حضور داشتند.

CoinDesk، سازمان‌دهنده این رویداد تخمین زده است که ۷۷۰۰ شرکت کننده آن چیزی بین ۱۳۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار به ازای هر بلیت پرداختند، که نسبت به سال گذشته که ۲۷۰۰ کارآفرین، سرمایه‌گذار و علاقه‌مند در Consensus حضور به هم رساندند رشدی چشمگیر را نشان می‌دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *