قرار است که شرکت ادوبی، چند قابلیت جدید تجزیه و تحلیل صوتی را به اکسپرینس کلود اضافه کند. این قابلیت‌ها، جست‌وجوهای صوتی را از طریق پلتفرم‌های دستیار صوتی هوشمند تجزیه و تحلیل می‌کند.
اضافه شدن قابلیت‌های‌ تجزیه وتحلیل‌ صوتی ادوبی به اکسپرینس کلود
ادوبی، یک شرکت آمریکایی سازنده نرم‌افزارهای کامپیوتری است.
عمده فعالیت این شرکت در تولید نرم‌افزارهای طراحی و گرافیک است. ساختمان مرکزی این شرکت درشهر سن خوزه ایالت کالیفرنیا قرار دارد.
ادوبی بیشتر به خاطر نرم‌افزار ویرایش تصویر فتوشاپ و نرم‌افزار سند قابل حمل ”PDF”و ادوبی کریتیو سوئیت مشهور است.
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از زد.دی نت، ادوبی اخیرا اعلام کرد که قصد دارد قابلیت‌های تحلیلی پیشرفته و جدیدی را به سرویس داده‌های صوتی خود اضافه کند و از این طریق به شرکت‌ها در رسیدن به تحلیل‌های بهتر از رابط‌های مبتنی بر صدا کمک کند.
این قابلیت‌های صوتی از فناوری‌های یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در ادوبی سنسی استفاده می‌کند تا جست‌وجوهای صوتی کاربران را از طریق پلتفرم‌های دستیار هوش مصنوعی از جمله اپل سیری، مایکروسافت کورتانا-دستیار-صوتی-مایکروسافت” class=”rpwords_links rpwords_desc” title=”دستیار صوتی مایکروسافت (Cortana)”>کورتانا، گوگل هوم و آمازون الکسا تجزیه و تحلیل کند.
ادوبی با اضافه شدن این قابلیت‌های جدید اعلام کرد که “Attribution IQ”  درون “Adobe Analytics” توسعه یافته است تا از این به بعد صدا را هم دربربگیرد. قابلیت‌های کلیدی “Adobe Analytics” به گونه‌ای ارتقاء پیدا کرده است که قابلیت‌های صوتی از جمله آنالیز گردشی، آنالیز کمکی و “Segment IQ” را هم دارد.
 ادوبی
ادوبی از لحاظ تجربه مشتری نشان داده است که صدا، رابط جدید کاربر برای محتوای برند است و می‌تواند دستگاه‌ را با کانال‌های دیگر مرتبط سازد.
با وجود تجربه‌ای به نام تجارب سیال در “Experience Manager” ، بازاریاب‌ها قادر خواهند بود که محتوای جدید را از طریق دستگاه‌های صوتی منتقل کنند.
ادوبی اعلام کرد که این قابلیت‌ها در کسب و کارهای مختلف نتایج خوبی به ارمغان خواهد آورد و می‌تواند با درک تفکر، دلیل و منطق افراد به عنوان یک فرصت برای آنالیز بهتر رابطه برند/مشتری از آن استفاده کرد و وفاداری برند را از طریق روابط دیجیتال شخصی هدایت کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *