آموزش و نحوه خصوصی کردن اکانت اینستاگرام

زمانی که شما یک اکانت اینستاگرام ایجاد می کنید، تنظیمات پیش فرض این اکانت بدین صورت است که صفحه ایجاد شده خصوصی نبوده و پست های آن برای همه قابل مشاهده است، یعنی هر کسی که به اینستاگرام دسترسی داشته باشد می تواند به سادگی به صفحه ای که شما ایجاد نموده اید سر بزند و تمامی پست ها و کامنت ها را مشاهده نماید، علاوه بر این افراد می توانند بدون کسب اجازه از شما صفحه اینستاگرام شما را فالو یا دنبال (Follow) نمایند و هرگاه شما پست جدیدی در پیج اینستاگرام خود می گذارید، آن را در صفحه Home خود مشاهده نمایند.
شاید شما دوست داشته باشید که پیج یا صفحه اینستاگرام شما شخصی یا Private باشد و از امنیت بالایی برخوردار باشد. اگر شما صفحه اینستاگرام خود را خصوصی یا Private کنید تنها فالوئر ها (Followers) شما قادر به دیدن مطالب موجود در پیج شما خواهند بود همچنین افراد برای آنکه بتوانند شما را فالو کنند باید برای شما درخواست ارسال کنند و تنها کسانی که شما در خواست فالو آنها را بپذیرید قادر خواهند بود مطالب موجود د پیج شما را ببینند.
خب حال برای آنکه صفحه اینستاگرام خود را از حالت Public یا عمومی به حالت Private یا خصوصی تبدیل کنید باید ابتدا وارد پروفایل اینستاگرام خود شوید و در گوشه سمت راست و بالای صفحه پروفایل خود بر روی علامت تنظیمات (سه نقطه است که عمودی در پایین هم قرار گرفته اند) مطابق شکل زیر، کلیک نمایید یا با دست لمس کنید.

خصوصی کردن اکانت اینستاگرام

پس از آنکه بر روی علامت تنظیمات کلیک نمودید، صفحه ای به شکل زیر برای شما نمایش داده خواهد شد:

حال شما باید در این صفحه گزینه “Private Account” را بیابید و آن را فعال سازی نمایید. برای فعال سازی تنها کافیست آپشن کشویی موجود در جلوی گزینه “Private Account” را به سمت راست بکشید تا رنگ آن به رنگ آبی تغییر یابد، البته پیش از ایجاد این این تغییر پیامی به شکل زیر برای شما نمایش داده می شود و اینستاگرام از شما سوال می کند که “آیا قصد دارید اکانت اینستاگرام خود را از حال “Public” یا عمومی به حالت “Private” یا خصوصی تبدیل کنید ؟؟ در این صورت تنها فالوئر های شما قادر به دیدن پست های شما خواهند بود و افراد برای فالو کردن شما نیاز به اجازه شما خواهند. البته فالوور های فعلی شما بدون تغییر باقی خواهند ماند”. شما باید بر روی گزینه “Ok” کلیک نمایید تا این تغییر ایجاد گردد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *